Πόσα έχασε σε 15 μέρες εστιάτορας που είπε στους πελάτες του: «Πλήρωσε όσο θέλεις»!

Ένας αφελής ιδιοκτήτης εστιατορίου σκέφτηκε πως θα μπορούσε να προσελκύσει έξτρα πελατεία εάν λάνσαρε μια εντελώς πρωτότυπη πολιτική τιμοκαταλόγου. Μαζί με τους δύο συνεταίρους του έθεσε σε εφαρμογή το σχέδιο «Πλήρωσε όσο θέλεις» αγνοώντας ανάλογη αρνητική εμπειρία που είχαν άλλες επιχειρήσεις πώλησης τροφίμων, που επίσης πόνταραν στο φιλότιμο των πελατών τους.

Η ιδέα του Liu Xiaojun που διατηρεί επιχείρηση εστίασης στην κινεζική πόλη Γκουιγιάνγκ τελικά δεν είχε ευτυχή για τον ίδιο κατάληξη.

Από μία οπτική γωνία βέβαια, η ιδέα τους δικαιώθηκε. Τα νέα ταξίδεψαν γρήγορα, το εστιατόριό τους έγινε πολύ δημοφιλές και οι πελάτες έκαναν ουρά. Άλλωστε πώς να μην επισκεπτεί κάποιος ένα εστιατόριο που σου δίνει τη δυνατότητα να παραγγείλεις όσα πιάτα επιθυμείς και να πληρώσεις όσο θέλεις φεύγοντας. Όμως στο τέλος, αποδείχτηκε ότι οι περισσότεροι πλήρωναν μόλις το 10% του κόστους του γεύματός τους, ενώ μετρημένοι ήταν αυτοί που αποφάσισαν να αφήσουν στο τραπέζι κινεζικά χρήματα περίπου αξίας 15 ευρώ.

Σε μόλις 15 ημέρες το εστιατόριο του Liu Xiaojun και των δύο ακόμα συνεργατών του έχασε περίπου 15.000 ευρώ και η καμπάνια “Πλήρωσε όσο θέλεις” κατέληξε στον... κάδο των απορριμμάτων. Στο τέλος, οι τρεις συνεργάτες τσακώθηκαν και μάλιστα ένα εξ αυτών εγκατέλειψε οριστικά όχι μόνο το μαγαζί αλλά και την ίδια την πόλη.



Νεότερη Παλαιότερη